PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, March 25, 2011

PeNguMumAn SeMuA~!!

Assalamualaikum...

aku dh upgrade blog aku...so nampak agak lebih baru n kemas la kali ni kn...huhuhu...since dh upgrade blog ni kn, so nk gtau la pd yg msh lum familiar lg dgn blog ni kn...



kt blog ni dh ada 4 tabs...HOME, PEE DEE, LOVE STORY n ADVERTISEMENT...so utk tab HOME tu, korg boleh la bace skit sebanyak cerita ceriti aku kt situ...utk tab PEE DEE lak, korg leh find out sedikit sebanyak mengenai perihal diri ku sdiri...tab LOVE STORY lak khas utk cerita ku n kekasih hati or bakal tunang...huhuhu....last but not least (cewah...), tab ADVERTISEMENT ni special aku create utk mereka2 yg wt business blog...sape2 yg wt business tu leh la iklan kn product korg di situ...tp jgn lupe tinggalkan link ye...memudahkan kami sebagai shopper utk mencari...insyaAllah mane2 visitor yg visit nanti boleh la usha2 link yg korg tinggalkan kt box tu...sengaja aku wt kn utk bantu especially org melayu kte la kn...lagipun, memudahkan aku utk cari blog2 yg jual2 brg yg aku nk mcm baju ke, tudung ke...kire mudah la aku nk shopping online...tapi dgn harapan agar yg advertise nanti jujur2 belaka la ye...insyaAllah...moge berkat perniagaan korg n berkembang lebih maju...

selain tu, kt tepi sekali sebelah kanan atas tu ada gambar aku n tertulis situ 'talk to me'...so di situ la letak nye shout box...cuma click kt gambar tu, then keluar la shoutbox nye...anda bebas menulis apa2 di situ tetapi bukan utk iklan ye...iklan hanya di tab ADVERTISEMENT sahaja...nk suruh follow pn boleh...tp kalo alang2 dh masuk blog ku, follow la sekali ye...i'll follow u back...kire mcm adat gk la kte masuk umah org kte bg salam...then baru tuan rumah reply salam balik...xkn org dtg rumah tuan rumah lak yg bg salam kt tetamu kn kn kn....hehehe...

then, selain tu ada menda yg gerak2 bawah gambar belah kanan tu, xtaula nk sebut apa...korg explore jela ye...

ok la...selamat menjelajah di blog ku yg baru ni ye...yippie~!

Wassalam....

No comments:

Post a Comment