PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, March 29, 2011

Melawat Butik2 Pengantin....

Assalamualaikum....

semalam aku amik cuti sehari coz kurang sehat...so dlm bercuti tu, sempat gk la g survey baju utk bertunang kt butik2 pengantin dgn mak aku.....terpesona ok....rambang mata jd nye...byk gile baju yg lawa2....rase nk try semua....n rase nk terus kawin je sebab leh pakai baju yg sgt gorgeous~! siyes kalo masuk butik pengantin, mata kena tutup....

..salah satu baju yg aku berangan nk pakai..plg aku berkenan veil tu..cun~!..

skrg baru aku tau cmni la rase masuk butik pengantin...rase excited giler nk menerai (try) baju2 tu....walaupun hanye sekadar cari baju bertunang....dlm pale otak ni dh target baju2 yg aku berkenan...malam td dh xleh nk tido...duk berangan pakai baju utk bertunang....dh terbayang dlm pale ni....aishhh....payah....tp still kne survey tempat2 lain lg....weekends ni sasaran aku nk ke pameran pengantin kt PWTC ni lak....start 1-3 April ni....bertambah rambang la mata ni nanti....nk kne survey gk price nye....dgn make up lg, pelamin lg....pelamin pn cun2 belaka....alahaiiii......sabar la wahai hati.....huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment